درج وظایف رئیس امور اداری:
کسب آگاهی های لازم در رابطه با قوانین و مقررات مربوط
گردآوری گزارشهای نیاز سنجی سایر قسمتها و معاونتها و ارائه گزارشی کامل و مدون در این رابطه
نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان ، امور مربوط به جذب یا انفصال ، محاسبه مرخصی های روزانه ، ماهانه و سالانه و سایر امور اداری مربوطه
درج خلاصه ای از شرح وظایف مسئول دبیر خانه:
نظارت بر حسن جریان ثبت نامه ها
نظارت بر امور بایگانی اسناد برای حفظ سوابق مربوط
عودت نامه های بدون امضاء و ضمائم به مبادی مربوط
درج خلاصه ای از شرح وظایف کارگزین:
انجام کلیه امور استخدامی از قبیل انتصاب ، ارتقاء ترفیع، مرخصی ، ماموریت ، معذوریت،بازنشستگی ،از کارافتادگی و بازخرید کارکنان
دریافت و بررسی رونوشت کلیه احکام استخدامی
انجام امور مربوط به بیمه کارکنان
تهیه پیش نویس احکام ماموریتهای داخلی
همکاری در تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان