درج وظایف رئیس امور اداری:

کسب آگاهی های لازم در رابطه با قوانین و مقررات مربوط

گردآوری گزارشهای نیاز سنجی  سایر قسمتها و معاونتها و ارائه گزارشی کامل و مدون در این رابطه

نظارت بر حسن انجام امور مربوط به ارتقاء شغلی کارکنان ، امور مربوط به جذب یا انفصال ، محاسبه مرخصی های روزانه ، ماهانه و سالانه و سایر امور اداری مربوطه

درج خلاصه ای از شرح وظایف مسئول دبیر خانه:

نظارت بر حسن جریان ثبت نامه ها

نظارت بر امور بایگانی اسناد برای حفظ سوابق مربوط

عودت نامه های بدون امضاء و ضمائم به مبادی مربوط

درج خلاصه ای از شرح وظایف کارگزین:

انجام کلیه امور استخدامی از قبیل انتصاب ، ارتقاء ترفیع، مرخصی ، ماموریت ، معذوریت،بازنشستگی ،از کارافتادگی و بازخرید کارکنان

دریافت و بررسی رونوشت کلیه احکام استخدامی

انجام امور مربوط به بیمه کارکنان

تهیه پیش نویس احکام ماموریتهای داخلی

همکاری در تهیه طرح های مربوط به رفاه عمومی کارکنان